Nejčastější dotazy a pravidla pro uplatňování slevy
- Uplatnění slevy na Senior Pas hlaste vždy před placením
- Slevy se nesčítají, není-li u záznamu poskytovatele uvedeno jinak. Pokud kupujete zboží např. v sezónním výprodeji nebude již možné uplatnit na zboží další slevu na Senior Pas
- Poskytovatel má právo ověřit si totožnost držitele Senior Pasu podle průkazu totožnosti
- Senior Pas platí po celé České republice
Kdo může být držitelem Senior Pasu?
Držiteli mohou být osoby od 55 let s trvalým bydlištěm na území České republiky. Při uplatnění slevy se musí držitel prokázat kartou Senior Pas. V opačném případě není poskytovatel povinen slevu poskytnout. |
Má registrovaný uživatel nějaké finanční povinnosti?
Ne. Registrace je zdarma. |
Kolik karet registrovaná osoba obdrží?
Do projektu se mohou registrovat pouze jednotlivci splňující podmínky registrace - tzn. 1 držitel = 1 karta. |
Jak dlouho trvá dodání karty?
Karty se tisknou hromadně v cyklech a následně se rozesílají - v případě Jihomoravského, Olomouckého, Kraje Vysočina, Pardubického, Královéhradeckého, Ústeckého, Moravskoslezského a Karlovarského kraje kartu dostanete poštou přímo do schránky, doba na doručení karty je asi 4 - 6 týdnů.
V ostatních krajích si kartu můžete vyzvednout na odběrných místech - více informací zde. Doba od registrace po doručení karty je v tomto případě 4 týdny.
Senior Pas si můžete také osobně vyzvednout za 4 týdny od registrace v centru projektu: Senior point Brno, Mendlovo nám. 1a.
|
Nemám e-mailovou adresu, je to při registraci důležité?
Uvedení e-mailové adresy je výhodou. Emailem budete pravidelně dostávat aktuální informace o projektu Senior pasy. Emailová adresa může být i na členy rodiny, kteří Vás o novinkách budou informovat. V případě, že již nebudete chtít dostávat informace emailem, stačí, když kliknete na odkaz "Pro zrušení zasílání obchodních sdělení klikněte zde“, který je uvedený v každé emailové zprávě. |
Musí být při uplatnění slevy předložena karta Senior Pas?
Ano. Získání slevy je podmíněno předložením karty. V opačném případě není poskytovatel povinen slevu poskytnout. |
Co dělat při změně údajů?
Pokud u Vás nastane jakákoli změna - změna bydliště, příjmení apod. dejte nám, prosím, vědět. Nebude tak docházet k nedoručení zásilek či vystavení karet s nesprávnými údaji. Můžete nám napsat na email info@seniorpasy.cz nebo volejte 725 534 865. V žádném případě se znovu neregistrujte přes formulář na webových stránkách. Záznam bude vyhodnocen jako duplicitní a bude smazán. |
Co dělat při ztrátě karty?
Napište nám nebo zavolejte (viz kontakty). Uveďte Vaše registrační údaje (jméno držitele karty, adresa). Kartu Vám znovu vyrobíme. |
Jaká je platnost karty?
Karta Senior Pas má neomezenou platnost. |
Nejčastější dotazy poskytovatelů:
Jak se můžu stát poskytovatelem v rámci slevové sítě projektu?
Poskytovatele zařazujeme do projektu na základě smlouvy. Ve smlouvě se poskytovatel zavazuje poskytnout slevu držiteli pasu po jeho předložení. Koordinátor projektu se zavazuje umístit informační a propagační materiály o poskytovateli do databáze poskytovatelů, která je umístěná na těchto stránkách. V případě zájmu nás kontaktujte nás ZDE. |
Kolik platí poskytovatel za zapojení do projektu?
Zapojení do projektu je pro poskytovatele bezplatné. |
Jak provést změnu záznamu v databázi poskytovatelů?
Jste poskytovateli slev v rámci projektu Senior Pasy? Změnily se Vaše kontaktní údaje, nebo si přejete aktualizovat propagační text? Stačí napsat na email poskytovatele@seniorpasy.cz . Nezapomeňte uvést název společnosti, pod kterým je záznam veden v databázi a požadované změny. Změna je možná po celou dobu trvání smlouvy. |
Jsem poskytovatelem a chtěl bych ke svému záznamu vložit logo nebo fotografii, je to možné?
Jako poskytovatel projektu Senior Pas máte právo na umístění dvou grafických materiálů k záznamu (logo, fotografie). Poskytnuté materiály musí být ve formátu .jpg. Podklady můžete zasílat na emailovou adresu poskytovatele@seniorpasy. Nezapomeňte uvést název poskytovatele.
|
Jak vyhledávat v databázi poskytovatelů
V databázi můžete hledat podle lokality, názvu nebo oboru působení poskytovatele. Tyty parametry se dají kombinovat.
Lokalitu si zvolte v mapě kraje - můžete si nechat zobrazit poskytovatele v celém kraji, nebo v jednotlivých okresech. Pokud jste si prohlíželi poskytovatele po okresech a chcete se vrátit na vyhledávání na celém území Jihomoravského kraje - klikněte na tlačítko "Celý kraj", které se nachází v pravo nahoře u mapky.
Pokud chcete vyhledat konkrétního poskytovatele můžete zadat název poskytovatele nebo jeho část.
Výběr podle kategorií se provádí zakliknutím té kategorie, o kterou máte zájem.